Zaloguj się | Koszyk: 0 szt. 0,00 zł

Ergonomiczne wyposażenie biura

Ergonomiczne wyposażenie biura podnosi wydajność i efektywność pracowników. Stworzenie prawidłowych warunków pracy sprawia, że wykonują oni swoje obowiązki jak najmniejszym kosztem biologicznym, dzięki czemu ich koncentracja i kreatywność utrzymują się na wysokim poziomie. Ponadto odpowiednie ustawienie mebli i sprzętów biurowych zapobiega m.in. bólom kolan i kręgosłupa, a posiadanie pod ręką wszelkich niezbędnych narzędzi zmniejsza ryzyko rozpraszania się.

Zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą ergonomicznego wyposażenia stanowiska pracy, w której znajdą Państwo zarówno drobne akcesoria, np. długopisy, płyty CD czy podkładki pod dokumenty, jak i meble biurowe. Państwa uwadze polecamy m.in. stanowiska Sit-Stand, szuflady na klawiaturę oraz podstawy pod laptopy i monitory.

Jak stworzyć ergonomiczne stanowisko prac?

Na ergonomicznym stanowisku pracy monitor powinien się znajdować w odległości 60-70 cm od twarzy. Niezwykle ważne jest też dobranie krzesła o odpowiedniej wysokości. Po pierwsze stopy powinny dotykać podłoża - w przeciwnym wypadku należy stosować podnóżki biurowe, a po drugie ręce podczas pisania na klawiaturze muszą tworzyć kąt prosty lub lekko rozwarty. Ponadto osoby pracujące przed komputerem powinny mieć dobrze dobraną podkładkę pod myszkę i nadgarstek. Niezwykle istotne jest także prawidłowe oświetlenie w pracy, zwłaszcza to naturalne. Zbyt mała ilość promieni słonecznych negatywnie pływa na nasze samopoczucie. Należy też pamiętać o odpowiedniej temperaturze powietrza, której minimalna wartość powinna wynosić 18oC.